Nieuw bericht
Reviews
49 berichten op 5 pagina's
Kelly Visser
19-01-24 22:22:40
Mijn wimpers laten krullen en verven bij Manouk, wat een verschil!! Ontzettend blij met het resultaat. En ze is heel erg lief, ook belangrijk ;)
Patricia Vermeer
23-06-23 08:21:13
Vanmiddag mijn wenkbrauwen en eyeliner laten doen PMU bij deze topper ! Een aanrader voelde me zo op mijn gemak , zeker een dikke aanrader .
Lieve Manouk bedankt
Lieve Manouk bedankt
Iris van der Jagt
27-02-23 20:25:40
Heel blij met mijn PMU wenkbrauwen. Zo mooi geworden. Wenk WoW. Thx Manouk!!
Lisa vd Harg
27-02-23 12:17:10
Manouk is een wenkbrauw koningin! Ze zijn weer prachtig geworden. Nogmaals bedankt!!
Charlotte Polderman
17-02-23 21:15:13
Vandaag heeft Manouk mij prachtige powderbrow wenkbrauwen gegeven (permanente make-up). Ik ben ontzettend blij met het resultaat, ze heeft al mijn wensen waar gemaakt!
Sunny P.
30-12-22 21:39:40
Manouk is een leuke, spontane vrouw met heel veel beauty ervaring. Erg leergierig en up to date met alle nieuwe technieken. Ik zou deze salon aanraden.
Esther Kox
16-09-22 11:30:47
Super tevreden over Manouk! Vakvrouw! Wenkbrauwen zijn super mooi geworden! Met een gerust hart binnenkort de pmu eyeliner door Manouk laten bijwerken.
Janneke van der Zande
22-06-22 22:31:16
Manouk is echt super goed in haar werk!
Marissa de Koning
22-06-22 22:30:47
Ik heb permanente eyeliner laten zetten bij Manouk en ik kom iedere 3/4 weken nog terug voor de wimpers. Ben er super blij mee! Manouk werkt snel en geeft altijd een mooi resultaat
Manieke Versluis
29-05-22 23:23:10
Styliste met veel ervaring. Werkt zorgvuldig en is ook gezellig in de omgang. Ik raad deze salon zeker aan!