.
.


Reviews

49 berichten op 3 pagina's
Belia de Bruin
23-05-22 22:30:55
Elke keer heel blij met mijn volume wimpers! Manouk is super precies en blijven onwijs goed zitten! Echt een aanrader!
Jolanda van Dijk
24-09-21 11:18:18
Heel blij met mijn one by one lashes echt heel mooi en natuurlijk..... fijne meid en heeft verstand in wat zij doet!
Chrissy van Essen
31-07-21 22:03:26
Vandaag een lashlift en wenkbrauwen laten doen en ben zeer tevreden. Ben er super blij mee en kom zeker terug! 😍
Antoinette van Essen-de Andrade
31-07-21 22:02:11
Heel erg blij met mijn lash lift en mooi geëpileerde wenkbrauwen. Super professioneel geholpen. Ik kom zeker terug.
Sanne Bouthoorn
22-07-21 22:23:59
Gisteren heb ik een permanente make-up opfris-training gehad van Manouk. Zo ontzettend veel tips & tricks van haar gehad! Super veel zin om nog meer klanten te voorzien van mooie wenkbrauwen en eyeliners. Manouk, je bent een heel fijn persoon om training van te krijgen! Dank je wel!!
Eveliene Roobol
11-06-21 08:34:17
Ik kom nu al een aantal malen voor mijn wimpertjes bij Manouk en vind haar zeer precies en kundig. Daarnaast doet ze niet 'zomaar' wat, ze kijkt echt naar wie je bent en wat er bij je past en stemt haar advies daarop af. Ik ben er heel tevreden over!
Caroline den Hartog
10-06-21 23:01:14
Vandaag mijn wenkbrauwen laten doen dmv de hairstroke techniek. Het is echt heel erg mooi geworden. Manouk is erg kundig en weet precies wat bij je gezicht past en adviseert je daar ook in. Dankjewel Manouk
Ilse van Klaveren
21-05-21 12:53:07
Vanmorgen bij Manouk geweest. Ik heb nu eindelijk 2 mooie wenkbrauwen. Ze verstaat haar vak en geeft je goed advies. Heel erg blij mee.
Shirley de Visser
08-05-21 19:20:09
Manouk is een absolute topper. Heel professioneel, snel en secuur. Ben altijd erg blij met mijn wimpers.
Kajsa Strömberg
06-04-21 10:43:59
Zeer ervaren en professioneel!
Brenda Eggen
23-02-21 18:11:14
Nouksbeuty
Is een top schoonheidssalon
Ik doe mijn wimpers one by one laten zetten bij haar ik ben super tevreden er mee 😄
Jacqueline Vermaas
08-02-21 21:52:34
Eindelijk twee gelijke wenkbrauwen!! Heel erg blij met Manouk.
Monique Prins
22-01-21 17:58:17
Als er 1 iemand secuur is in haar werk is Manouk het wel. Altijd behulpzaam. Weet wat ze doet. Top
Michka Chel
13-01-21 16:35:29
Manouk zet mijn wimpers op een fijne, persoonlijke en relaxte manier. Via Whatsapp kan ik bij haar een afspraak maken. De stoel in de salon ligt heerlijk en elke keer als ik weer ben geweest ben ik bijzonder tevreden over het resultaat. Ik kan niet wachten tot Nouks weer open mag na de lockdown voor een behandeling.
Vera Besseling
03-01-21 22:53:19
Het is al even terug dat ik bij Manouk bent geweest, nog net voor de lockdown maar ik ben nog steeds blij met mijn wenkbrauwen en wimpers.
Bilge Boutestijn-Simitci
03-01-21 20:27:29
Echt een aanrader, weet wat ze doet en eerlijk advies echt een topper!
Rosita Quak-Rodriquez
23-12-20 22:26:36
Al jaren kom ik heel graag bij Manouk voor wimperextensions en het bijwerken van mijn wenkbrauwen. Uiteindelijk ook PMU wenkbrauwen en binnenkort ook de eyeliner proberen. Ik ben erg tevreden over de precisie en kunde waarmee en hoe zij werkt en zou haar aan iedereen aanbevelen!
Patricia de Koning
23-12-20 20:35:17
Ik ben altijd blij met mijn mooie wimpers. Ze werkt heel snel en heel goed en het is altijd gezellig!!!
Roxanne Eerens
22-12-20 20:16:13
Simply the best!! Super tevreden over mijn wenkies, zowel pmu als henna.. Professioneel, precisie én gezellig!
Dat ik zelfs vanuit Limburg naar Manouk (NOUKS) ga voor m’n wenkbrauwen zegt alles...
Donja Hiele
22-12-20 17:02:29
Manouk is de beste in alles wat zij doet!!! 👌
Tonen: 5  10   20
 
 
 
E-mailen
Bellen
Map
Instagram