Nieuw bericht
Reviews
49 berichten op 10 pagina's
Kelly Visser
19-01-24 22:22:40
Mijn wimpers laten krullen en verven bij Manouk, wat een verschil!! Ontzettend blij met het resultaat. En ze is heel erg lief, ook belangrijk ;)
Patricia Vermeer
23-06-23 08:21:13
Vanmiddag mijn wenkbrauwen en eyeliner laten doen PMU bij deze topper ! Een aanrader voelde me zo op mijn gemak , zeker een dikke aanrader .
Lieve Manouk bedankt
Lieve Manouk bedankt
Iris van der Jagt
27-02-23 20:25:40
Heel blij met mijn PMU wenkbrauwen. Zo mooi geworden. Wenk WoW. Thx Manouk!!
Lisa vd Harg
27-02-23 12:17:10
Manouk is een wenkbrauw koningin! Ze zijn weer prachtig geworden. Nogmaals bedankt!!
Charlotte Polderman
17-02-23 21:15:13
Vandaag heeft Manouk mij prachtige powderbrow wenkbrauwen gegeven (permanente make-up). Ik ben ontzettend blij met het resultaat, ze heeft al mijn wensen waar gemaakt!